BREAKING DAWN

2010. május 6., csütörtök

ZENE

Sziasztok!

Sajnos nem érkezett senkitől egyetlen egy szám sem, ezért kiválasztottam két zenét a mai napra nektek.

A számok kiválasztásán is látszik, hogy ikrek jegyű vagyok, mert az első szám, egy mai pörgős sláger, a másik viszont egy gyönyörű lírai szám, amely 2006-os, de én csak pár hónapja bukkantam rá és be kell valljam, hogy nagyon tetszik.

Remélem nektek is tetszeni fognak, és a mai nap fogtok nekem zenéket küldeni.

DAVID GUETTA FEAT KID CUDI – MEMORIES



DALSZÖVEG

(Yeah Yeah)

All the crazy shit I did tonight
Those will be the best memories.
I just wanna let it go for the night
That would be the best therapy for me.

All the crazy shit I did tonight
Those will be the best memories.
I just wanna let it go for the night
That would be the best therapy for me.

Hey, hey, yeah, yeah.
Hey, hey, yeah, yeah.
Hey, hey, yeah, yeah.
Hey, hey, yeah, yeah.

Yeah, yeah.

All the crazy shit I did tonight
Those will be the best memories.
I just wanna let it go for the night
That would be the best therapy for me.

All the crazy shit I did tonight
Those will be the best memories.
I just wanna let it go for the night
That would be the best therapy for me.

Hey, hey, yeah, yeah.
Hey, hey, yeah, yeah.
Hey, hey, yeah, yeah.
Hey, hey, yeah, yeah.

It's gettin' late but I don't mind.
It's gettin' late but I don't mind.
It's gettin' late but I don't mind.
It's gettin' late but I don't mind.
It's gettin' late but I don't mind.
It's gettin' late but I don't mind.
It's gettin' late but I don't mind.
It's gettin' late but I don't mind.

Hey, hey, yeah, yeah.
Hey, hey, yeah, yeah.
Hey, hey, yeah, yeah.
Hey, hey, yeah, yeah.

DOBRÁDY ÁKOS - TE VAGY A HANGSZEREM



DALSZÖVEG

Életem, mit húrjaidon fontál nekem elkísér
egy kottába írt olthatatlan szenvedély
mert benne él a holnap
minden új remény, amiért élnem kell.

Te vagy a hangszerem

Ki minden nappal más dalt dúdol el
S hiszem ez átsegít majd minden bajon
Van hitem
Ha itt vagy velem minden rezdülésemben,
Csak játssz nekem!

Mert meddig élnék,

mondd, hangod nélkül
meddig élhetnék
hiszen ott vagy minden dalban
nekem éreznem kell, sok őszinte
hangban nem találnék mást hogy mondjam el
Oh hogy mondjam el

Félek túl kevés én bármit adhatnék

de a tűzbe mennék érted
bárcsak érthetnéd
nélküled már rég semmit sem érhetnék
de nekem élnem kell

Te vagy a hangszerem

Veled az élet minden másodpercét élvezem
a hangodat már száz közül felismerem
játssz,hogy mindig halljam, mert így van hitem
Tarts életben!

Refr(4X)

Mert meddig élnék,
mondd, hangod nélkül
meddig élhetnék
hiszen ott vagy minden dalban
nekem éreznem kell, sok őszinte
hangban nem találnék mást, hogy mondjam el

Oh hogy mondjam el


Ha megakarjátok hallgatni a zenéket, akkor a diavetítőt némítsátok le. :)

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Már előre bocsánat a szélsőséges zenei stílusom miatt. :P

    Alvin és a mókusok: Én még tükörbe tudok nézni
    Kárpátia: Pálinka
    Steven Strait: Boomerang

    VálaszTörlés
  2. Szia Szabina!
    Szintén végletekig szélsőséges:P
    Howie Day - Collide
    http://www.youtube.com/watch?v=onvXl35L4eo
    Orbital - Beached
    http://www.youtube.com/watch?v=PT3_iunhi74
    Evanescence - Missing
    http://www.youtube.com/watch?v=qpxHzZ11qLo
    Cenzúrázott változat:D

    VálaszTörlés