BREAKING DAWN

2010. május 5., szerda

EGY KIS MÓKA

Sziasztok!

Három dolog miatt írok nektek!

Első:

Tettem fel diavetítőt, ami remélem tetszeni fog. A képek benne az új fejezeteknél mindig változni fognak, mert szeretném a fejezeteket mindig képpel tarkítani. De most megkapjátok előre a második fejezet két mellékszereplőjét!

Második:

Készül a következő fejezet, és még ezen a héten fent lesz, ígérem.

Harmadik:

Arra jutottam ma, hogy mivel nem tudok minden nap frisset feltenni, ezért megleplek minden nap titeket!

Ezért szeretném ha megírnátok nekem a három kedvenc zeneszámotokat, mert minden nap valaki megkapja a kedvencét.

Tudom, hogy nem egyforma a zenei stílusa mindenkinek, és lehet lesznek olyan zenék, amik valakinek nem tetszenek, de a kiválasztott személynek meg annál inkább, ezért előre is elnézést kérek.

Úgy döntöttem, hogy a gyorsasági sorrend fog dönteni, így aki legelsőnek megírja a számokat, akkor ő lesz az első a holnapi napon, aki meghallgathatja az egyik kedvencét.

A vidit youtube-ról fogom kölcsönözni, ezért ha esetleg nem találom meg a számot, akkor automatikusan a következő elküldött számot fogom választani.

És végül még annyit szeretnék kérni, hogy a neveteket és a szám teljes címét, előadóját írjátok meg.

Na, ennyi lettem volna!

Puszy mindenkinek!

UI: gyorsan – gyorsan a számokat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése