BREAKING DAWN

2010. július 22., csütörtök

HÍR

Sziasztok!

Van egy jó hírem, ami mondjuk lehet, hogy csak számomra jó!

Augusztus másodikától újra dolgozom lassan öt év kihagyás után.

Ezért lehet, hogy hetente csak egy fejezet fog felkerülni, de megpróbálom azért tartani a kettőt.

Ma válaszolni fogok a kritikákra is és köszönöm szépen, hogy írtatok a fejezethez!

Múltkor elgondolkodtam azon, hogy felteszek egy kérdőívet, hogy ki mennyi idős, de ha esetleg megjegyzésként megírnátok annak nagyon örülnék.

Nem tudom megmondani, hogy miért is érdekel az olvasók kora, de jó lenne tudni! :)

Remélem mindenki jól van és nem visel meg senki ez a nagy meleg!

Puszy mindenkinek!

UI: a következő fejezet péntek este lesz feltöltve! :)

15 megjegyzés:

  1. ide is lehet írni azt h hány évesek vagyunk vagy annak lesz vlmi külön izéjee ? :D
    :O

    VálaszTörlés
  2. Szia Sztike*!

    Bárhová, ahová szeretnéd mert nincs külön részleg, ahová lehetne, de ide nyugodtan! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon tetszik a történeted! Akkor ide megírom a koromat. Most élem életem majdnem legszörnyűbb időszakát 13 éves vagyok, azaz kezdek tini lenni...

    Lexxi

    VálaszTörlés
  4. Szia Lexxi!

    Köszönöm, hogy megírtad a korodat, és jó ez a kor, csak tudni kell megélni! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Én a történetedet a TL Web-en kezdtem olvasni, csak már nem bírtam tovább várni, így rákerestem erre az oldalra. Igaz csak 2 nap alatt tudtam behozni a lemaradásom :) De nagy-nagyon szeretem.
    Amúgy 12 éves vagyok.

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    örülök,hogy ismét munkába állhatsz!(: és nagyonnagyon szurkolok,h bird a fejiket is mellette.:D
    Én 15 éves vagyok.:)

    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  7. Szia
    Én már nagyon várom a következő fejit.Szerintem nagyon jók
    Én 13éves vagyok.
    és szerintem is ez a legszőrnyűbb időszak főleg hogy 3 fiu tesóm van nincsen laány.

    Niki

    VálaszTörlés
  8. Szia Kim!

    Igen emlékszem rá a TLW-ről, de Vivi egyszer csak megállt a feltöltéssel és magyarul szarik bele az egészbe.
    De örülök, hogy eljutottál ide, mert itt olvashatod rendszeresen a frisst.
    És örülök, hogy szereted a történetet!

    VálaszTörlés
  9. Szia Kinga!

    Én is örülök, mert sokat kihagytam, és kell már a változatosság!
    És hogy bírni fogom-e az majd kiderül.
    De igyekszem! :)

    VálaszTörlés
  10. Szia Niki!

    A következő fejezet ma este kerül fel!
    És bevallom nem irigyellek a három fiútestvér miatt! :)

    VálaszTörlés
  11. én 15 vagyook :)

    VálaszTörlés
  12. szia
    én sem irigylem magam főleg hogy az eggyik az ikertesóm és a masák kettő pedig a baátyáim.
    És az szupi lessz hogy ma kerül fel a következő fejezet.
    Niki

    VálaszTörlés
  13. Szia Sztike*!

    Köszönöm, hogy megírtad a korod! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia Niki!

    Szerintem tök jó lehet egy ikertestvér még ha fiú is, habár amint írtad van belőle már kettő!
    És remélem a feji tetszik, mert már fent van! :)

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Most találtam a tortenetedre imádom.
    Ugy 26 eves vagyok

    VálaszTörlés