BREAKING DAWN

2010. július 23., péntek

27. fejezet - Tánc egy életem át

LILY SZEMSZÖGE:


Bementünk a nappaliba, ahol fáradtan dőltem a kanapéra, miközben Paul a fejemhez ült, majd megemelve azt, a combára helyezte. Jake meg Nessie arcára nyomott egy hatalmas puszit.


- Lily, jövő héten ugye már jössz suliba? – kérdezte tőlem Nessie.


- Igen, megyek – fordultam felé.


- Ennek örülök – fújta ki a levegőt, mire felültem.


- Na mesélj, miért is kérdezted ezt? – kíváncsiskodtam.


- Oh, csak egy csomó dolog miatt – nevetett. – Tudod, Amanda és Jenna minden nap megkeresnek és felőled érdeklődnek. Ez nem is baj, csak hogy Trey is ezt teszi, Miles-ról meg ne is beszéljünk.


- Uh, te szegény – húztam el a számat.


- Nekem mondod? Trey azt hitte, hogy nem tetszett a cd-je, és…


- Jaj, ne már?! Hogy lehet ennyire lökött? – kuncogtam.


- Nem lökött, csak nagyon kedvel téged – nyomta meg a nagyon szót.


- Nessie! – néztem rá, hogy tegyen már lakatot a szájára.


- Most mi van? Te egy szép csaj vagy és ezt ők is látják. Szerinted csak a bál miatt kérdezősködtek? Ugyan már, Lily…


- Nessie, kérlek! – tettem egyik kezemet az orrnyergemhez.


- Tudjátok mi is itt vagyunk ám – szólalt meg Jake.


- Tudjuk mi azt, de beszélgetni csak szabad – bújt a karjaiba a barátnőm.


- Ki ez a két srác? – fogta meg a kezemet Paul.


- Két tehetséges fiatal. Miles-nak olyan a zene, mint bűvésznek a bűvészkészlet. Trey pedig… - Ekkor visszaemlékeztem a hangjára, ami még a távlatokból is magával ragadott.


- Lily, mi ez a furcsa érzés felőled? – termett mellettem Jasper.


- Semmi különös, csak annyira szeretném, hogy felfedezze valaki Trey-t, hiszen nagyon tehetséges. És ha Miles-szal összefognak, biztos, hogy sikeresek lesznek.


- Tudhat valamit a srác, mert csak úgy vibrálsz, ha beszélsz róla – folytatta Jasper.


- Na jó, mielőtt félreértés lenne ebből a beszélgetésből, tisztázzunk valamit. Nem tetszik egyik srác sem, pedig Trey jól néz ki. Engem a tehetségük fogott meg. Értve vagyok? – néztem szét a jelenlevők között.


- Ezzel most megnyugtattad Paul, mert már kezdett pánikba esni – ült le mellém Jasper.


- Kezdhet is, mert ott van Miles, aki hadd ne mondjam, hogy…


- Nessie! – néztem rá mérgesen. – Miles-nak Amanda tetszik, nem pedig én – könnyebbültem meg egy percre, ahogy kimondtam ezeket a szavakat.


- Persze, és ezért kaptam négy jegyet csütörtökre a klubba. De azt mondta, hogy csak egyet adhatok oda neked – incselkedett velem barátnőm.


- De te odaadod mind a kettőt, mert Pault viszem magammal – bandzsítottam rá.


- Akkor, srácok, csütörtökön buliba mentek. Megnézném, hogyan táncoltok – nevetett Jasper, mire a fiúk arcáról lefagyott a mosoly.


- Na, menjünk aludni Paul, mert a végén még infarktust kapsz – nyomtam nagy puszit az arcára.


- Tényleg menjünk – kapott fel, majd rohant fel a lépcsőn. Beléptünk a szobába, ahol letett az ágyra, és mellém feküdt. – Hiányoztál – fordult felém.


- Te is nekem, nagyon – karoltam át a nyakát, majd engedve a szorításomon, a vállára döntöttem a fejemet.


- Nem megyünk el fürdeni egyet? – kérdezte pár perc után.


- Nem is tudom. A múltkori után, nem hiszem, hogy ez jó ötlet lenne.


- Jaj, nem úgy értettem. Én a folyóra gondoltam.


- Oh, az más. De ezt Edwarddal kell megbeszélned. Viszont ne lepődj meg, ha nemet mond – néztem rá szomorúan.


- Akkor megyek és beszélek vele, addig te vedd fel a fürdőruhádat – kacsintott rám, majd rohant is kifelé. Persze nem akartam előre inni a medve bőrére, így csak ültem az ágyon és vártam, hogy visszajöjjön. Majd nyílt az ajtó és széles mosoly kíséretében be is lépett rajta. – Kész vagy? Indulhatunk? – sétált felém.


- Elmehetünk? – kérdeztem tőle.


- Igen. Edward azt mondta, hogy ők azért körbe néznek, Jared és Embry meg segítenek nekik.


- Ez kedves tőlük – léptem a szekrényem elé és elővettem a fürdőruhámat. – Na, gyorsan felveszem, addig menj le nyugodtan – indultam el a fürdő felé.


- Oké, de siess – vigyorgott, én pedig bevonultam a helységbe. Mikor felvettem a bikinit, a koszos ruháimat a szennyesbe tettem, de a nadrágom zsebéből kiesett Michael levele. Felvettem, utána kitűztem a parafatáblámra, majd elindultam lefelé.


- Itt is vagyok – csúsztam le a korlátom, viszont a közepe felé kibillentem az egyensúlyból, de Emmett elkapott, mielőtt leestem volna a földre.


- Lily, nem volt még elég veszélyben részed? Össze is akarod törni magadat? – dorgált meg.


- Mi ez a szigor Emmett? Hiszen, aki drótkötélpályát csinál nekem, az nem viselkedik így – vontam fel a szemöldököm.


- Ne is emlegesd, amit kaptam Edwardtól – nézett gyorsan körbe. – De menj, mert Paul már vár rád.


- Em, be kell vallanom, hogy imádom a pályát, úgyhogy le ne szedd nekem! És köszönet érte – nyomtam egy nagy puszit az arcára, majd rohantam is kifelé.


- Mehetünk? – állt a kocsinak támaszkodva Paul, én pedig szaladtam is beülni.


- Jesszusom, mi ez a sok minden a hátsó ülésen? – néztem hátra.


- Majd meglátod, ha odaértünk – csúsztatta a kezét a kezemre. – Sőt, lesz egy-két meglepetésem.


- Egyre kíváncsibb vagyok – futtattam végig az ujjaimat az ujjain.


˜ ˚ ˜


- Paul, vigyek valamit? – kérdeztem tőle, mikor láttam, hogy mindent ő akar cipelni.


- Nem kell, csak indulj el, én pedig gyorsan elviszem ezeket a folyóig – fordult felém.


- Rendben, csak siess – szóltam utána, mikor az erdő szélére ért, majd eltűnt. Én pedig szépen lassan elindultam utána. Alig haladtam valamit, amikor hirtelen előtűnt és megfogta a kezemet. – Annyira jó lenne, ha nem ijednék halálra, amikor előtűntök a semmiből.


- Egy idő után majd hozzászoksz – karolta át a derekamat.


- Legyen igazad – bújtam hozzá.


- Na, de menjünk – gyorsította meg a lépteit.


- Hé, mi ennyire sietős? Lassan is odaérünk – húztam vissza.


- Igazad van, csak kíváncsi vagyok, hogy mit fogsz szólni – vált izgatottá a hangja.


- Én is, csak sejteném, hogy mit eszeltél ki.


- Csupa olyan dolgokat, amiket szeretsz. Kérdezhetek valamit?


- Persze.


- Miért nem mondtad soha, hogy verseny táncoltál és balettoztál? – kérdezte, miközben a földet nézte.


- Honnan tudod, hogy táncoltam? – álltam meg és a keze kicsúszott a kezem közül.


- Nem az a lényeg, hogy honnét tudom, hanem, hogy miért nem mondtad? – nézett rám.


- Paul, én nem tudtam, hogy téged érdekel a tánc – indultam el felé.


- Nem erről van szó – védekezett. – Csak... hogy menjek el veled abba a klubba, amikor te profi táncos vagy, én pedig…


- Nem tudsz táncolni, igaz? – álltam immár előtte és láttam, ahogy megremegnek a kezei, majd elfordítja a fejét. – Paul, semmi baj nincsen. Ha nem akarod, akkor nem megyünk el.


- Dehogynem. Láttam, hogy mennyire örültél, amikor Nessie megemlítette. El fogunk menni – jelentette ki határozottan.


- Oké, akkor elmegyünk.


- De gyere, menjünk, mert sosem érünk oda – fogta meg a kezemet. – És mondd, mennyi ideig táncoltál?


- Nyolc évesen kezdtem, és akkor hagytam abba, amikor ideköltöztünk. Vagyis körülbelül hat évig.


- Nyertél versenyeket is? – kíváncsiskodott.


- Igen. De legjobban a gyönyörű ruhákat és a tánc varázsát élveztem. Sosem a győzelem volt a fontos.


- Ebben annyira hasonlítasz… - kezdett bele a mondatba, amikor is a kezei iszonyatosan elkezdtek remegni.


- Paul, nyugalom! – fogtam kezeim közé az arcát.


- Ne haragudj – mentegetőzött és mintha a szemei is könnyesek lettek volna.


- Semmi gond – döntöttem a homlokomat a homlokának. – Mondd, mi a baj?


- Tudod Lily, amikor a táncról beszélsz, olyan vagy… olyan vagy, mint az édesanyám. Látom a szemedben a szenvedélyt, ahogyan az övében is láttam.


- Paul, sajnálom, nem tudtam, hogy…


- Lily, félreérted. Én nagyon boldog vagyok most – nézett a szemembe.


- Ezzel most megnyugtattál – vettem egy nagy levegőt.


- Mondtam én, hogy félreértetted – ölelt meg.


- De az a lényeg, hogy tisztáztuk. És ha nem tépek fel sebeket, akkor mesélnél nekem az édesanyádról?


- Persze - indultunk el. – Anya imádta a táncot, főleg a standard táncokat. Apával minden hét szerdáján felmentek egy seattle-i klubba. Emlékszem, hogy utána napokig dudorászott és még takarítás közben is a lépéseket gyakorolta. Ilyenkor apával jókat mosolyogtunk és örültünk, hogy boldog.


- Édesapád is szeretett táncolni?


- Az elején nem, de anyu kedvéért belement. Aztán ő is megszerette – mosolygott. – Ezután még a nappali is át lett rendezve, hogy legyen helyük táncolni.


- Jaj, de édesek lehettek – mosolyogtam én is.


- Azok voltak, viszont mi megérkeztünk – nézett rám.


- Tényleg – néztem körbe és a látvány magáért beszélt. – Paul, ezt te csináltad? – fordultam felé.


- Igen én. Na jó, a zenecuccokat Embry hozta ide, de a többi…


- Az a te érdemed – sütöttem le a szememet. – Akkor ma a szabad ég alatt alszunk.


- Igen, de ha nem szeretnéd, akkor visszamehetünk a házba. – Megállt, miközben a válaszomat várta.


- Dehogy, nekem megfelel – indultam el a sátor felé.


- Lily, várj! - fogta meg a kezemet. – Szeretnélek megkérni valamire. Gyere! – A hifihez húzott, majd felém fordulva kihúzta magát. – Táncolnál velem? – kérdezte.


- Azt mondtad, hogy nem tudsz táncolni – vontam össze a szemöldököm.


- Kijavítanám magamat. Egyetlenegy táncot tudok – húzódott széles mosolyra a szája.


- Igen, táncolnék veled – húztam ki én is magamat. – De áruld el, hogy melyik tánc lesz ez? – faggattam.


- Keringő – mondta, és ekkor elkezdte fürkészni az arcomat. Keringő? Akkor bécsi! Hatlépéses, 3/4 –es, talajon sikló, forgó mozgásos tánc. Jaj, ez egy rossz szokás! Idővel csak leszokom róla! De anno meg kellett tanulnom minden egyes táncnak a jellemzőit. – Hölgyem – zökkentett ki a gondolataimból, majd megnyomta a lejátszás gombot.


Én pedig a kezébe helyeztem a kezemet, utána pedig léptem volna a bécsi keringő lépését, de ekkor összeütköztünk, én meg gyorsan megállítottam a zenét.


- Próbáljuk meg még egyszer, mert nagyon félreértettem valamit – néztem rá a gondolataim között, majd elindítottam a zenét.


Újra elé álltam, a kezemet ismét a kezébe helyeztem és az első ütemre most már mindketten ugyanúgy léptünk. Te jó ég! Angolkeringő! Ennek is 3/4 –es az üteme, de ezerszer bonyolultabb, mint a másik.


Ahogy tánc közben Paulra néztem, láttam, hogy tudja, hogy sikerült meglepnie. Magabiztosan vezetett a homokban, és a jobbra, illetve balra fordulásoknál pontosan háromnegyedet fordultunk. Könnyedén, szinte suhanva mozgott és a tánc jellegzetessége, az emelkedések és süllyedések megformálása és az ezek közötti átmenetek hangsúlyozása is tökéletes volt.


- Nagyon jól táncolsz – mondta a táncunk végén.


- Tudod, ezt te is elmondhatod magadról. Az angolkeringő az egyik legnehezebb a standard táncok közül. Ki tanított…


- Anya – nézett rám. – Ez volt a kedvenc tánca és azt akarta, hogy megtanuljam.


- Büszke lehet rád, mert tökéletesen tudod – simítottam végig az arcán.


- De valahogy nem az én világom – rázta meg a fejét.


- Tudod, ebben lehet valami. De ezt nem sértésnek szántam. Csak a te dinamizmusoddal és temperamentumoddal a tangó illene hozzád.


- Miért is? – szorított magához.


- Pont ezért – nevettem. – A tangóban nagy szerepe van a vezetés technikájának, és ez a táncosok szoros testi kapcsolatát teszi indokolttá. Tudod, azt tanították nekünk róla, hogy markáns férfidominanciát mutat, ami csak a látszat, mert inkább a férfi ’szolgálja ki’ a nő igényeit, teszi számára a táncot élménnyé azzal, hogy ’előkészíti’ a nőnek a táncát.


- Oh, én tánc nélkül is bármikor kiszolgállak – húzta fel a szemöldökét.


- Ezt nem kétlem – hajoltam közel hozzá, ő pedig végignézett rajtam.


- Taníts meg tangózni – fogta meg a vállaimat.


- Paul, ne hülyülj már – mosolyogtam magamban.


- Én komolyan mondtam – nézett a szemeimbe.


- Azt látom. De a tangó egy nehéz tánc, habár, ha az angolkeringő megy, akkor ez is fog. Na, akkor kezdjünk is bele – álltam elé. – Először is, húzd már ki magadat! Kész vagyok a testtartásodtól néha – húztam el a számat.


- Hé, mi bajod van vele? – mérgelődött.


- Csak annyi, hogy ha kihúznád magadat, akkor az izmaid – nyomkodtam meg a bicepszeit – ezerszer jobban kirajzolódnának.


- Te mondasz valamit – majd kiegyenesedett, vagyis inkább.


- Paul, nem azt mondtam, hogy dülleszd ki a mellkasodat – pöcköltem meg az ujjaim hegyével a mellcsontját, majd a háta mögé álltam és hátrafeszítettem a két vállát. – Na, így tökéletes – jelentettem ki, majd a mutatóujjamat végighúztam a tökéletesen egyenes gerincén, amelytől megborzongott.


- Ha lehetne, ezt a mozdulatot mellőzhetnénk? – kérdezte, miközben hangosan nyelt egyet.


- Oh, ne haragudj. Persze – pirultam el és elé sétáltam. - Most hadd lássam a kéztartásodat. – A kezeimmel sürgettem, hogy emelje már fel a kezeit. – Nagyon jó, V alakú al– és felkar és a kézfejedet is tökéletesen tartod. Így a nő keze…


- Vagyis a te kezed – köszörülte meg a torkát.


- Rendben, akkor az én kezem tökéletes egységet fog alkotni a tiéddel. Ezeket jegyezd meg, mert minden táncnak az alapja a testtartás, mert ez sugározza mennyire vagy magabiztos.


- Én teljesen az vagyok – jelentette ki.


- Na, persze. És ezért látok félelmet a szemedben.


- Ez nem is igaz – védekezett. – De most már igazán taníthatnál nekem pár lépést.


- Tényleg? Hiszen semmit nem tudsz a táncról. Először egy kis elméleti oktatás. A tangó Argentínában és Uruguayban jött létre. Ritmusa két- vagy négynegyedes. És a zenéjét a fekete rabszolgák zenéjének mondják.


- Ez jó, nem elég, hogy a markáns férfidominancia csak látszat, most a rabszolgád is leszek? – kérdezte hirtelen, én pedig ezen akkorát nevettem, hogy a könnyem is kicsordult.


- Ezek szerint hagyjuk abba? – kérdeztem nevetve.


- Dehogyis. Engem ilyen dolgok nem ijesztenek meg.


- Rendben. Akkor most a zenei ütemről és a ritmusról. A zenei üteme 2/4-es, minden ütemben két hangsúly van. A ritmusa pedig, lassú-lassú-gyors-gyors-lassú. De ezt igazán a zenét hallgatva fogod érezni. A fenébe, a kocsiba van a CD-tartó - jutott az eszembe.


- Nem, nincs ott, mert Emmett odaadta az összes zenédet – mosolygott.


- Majd megköszönöm neki. Na, de gyere, és hallgassuk meg azt a zenét – húztam a hifi felé, majd a sok cd között megkerestem azt, amin a tánczenéim vannak, és betettem a lejátszóba. Ő pedig már el is indította. – Gyere! – fogtam meg a kezét, és leültünk a homokba, a zene pedig már szólt is. Rátettem a kezemet a combjára, ahol finoman elkezdtem ütni az ütemet. - Lassú-lassú-gyors-gyors-lassú, lassú-lassú-gyors-gyors-lassú.



- Nagyon tetszik ez a zene, olyan…


- Szenvedélyes – segítettem ki.


- Igen, de ha a zene ilyen, akkor milyen lehet a… hogy is mondjátok? – kérdezte.


- A koreográfia? – húztam el a számat, ő pedig bólintott. – Mennyire utálom ezt a szót. Annyira beállítottnak hat egy tánc ilyenkor, pedig annak szívből kell jönnie. Érezni kell a két ember közötti szinte kézzel tapintható kontaktust, és látni, ahogy a táncpartnerek ismerik egymás minden rezdülését.


- Te aztán képben vagy a tánc terén – húzódott közelebb.


- Furcsa lenne, ha nem – mosolyogtam.


- Neked is gyönyörű ruháid voltak? – fogta meg a kezemet.


- Igen, és mind egytől-egyik meg is vannak. Sőt, van egy, amit a legutolsó versenyemre vettem volna fel, amelyen nem tudtam részt venni.


- Megmutathatnád egyszer.


- Rendben.


- És mondd, hogy van ez a párok között? Ezen egyszer már elgondolkodtam. Nehéz lehet teljes összhangban lenni úgy, hogy nincs közöttük semmi.


- Mármint érzelmileg érted a semmit?


- Igen.


- Ez a táncnak az egyik legnehezebb része. Mert vegyük azt, hogy összejössz a partnereddel, majd összevesztek és ez egyből a tánc rovására megy. Úgyhogy színészi adottság is kell hozzá, hiszen valahol el kell játszani, hogy te most éppen szenvedélyesen kívánod a partneredet, vagy ott van például a pasodoble, ahol a férfi a matador, a nő meg a piros kendő, és egy képzeletbeli bika körül táncolnak.


- És mi mikor fogunk táncolni? – állt fel.


- Most. A legfontosabb dolgokat már tudod, most már csak a lépések vannak – kacsintottam rá. Ezután másfél órán keresztül okítottam, és be kell valljam, hogy nagyon gyorsan tanult. A lépéseket már tudja, ezeket csak finomítani és tökéletesíteni kell. – Holnap lesz egy meglepetésem – mondtam, miközben hanyatt dőltem a homokban.


- És mi lesz az? – térdelt fölém.


- Ha megmondanám akkor nem lenne meglepetés – próbáltam felülni.


- Meglepődnék – hajolt közel hozzám és egy határozott mozdulattal levette rólam a felsőmet. – Gyere, menjünk úszni, hiszen ezért jöttünk ide.


- Menjünk – álltam fel, majd levéve a halásznadrágot, szaladtam is be a kellemes meleg vízbe. Körülbelül egy órát töltöttünk a folyóban, és a víz teljesen kiszívta az energiámat, de lehet, hogy a tánc volt. Viszont Paul még fáradtabb volt, mint én, mert amikor bemásztam utána a sátorba, ő csukott szemmel emelte fel a takarót, majd pillanatok múlva aludt is. Én pedig az arca rezdüléseit nézve engedtem csak a fáradtságnak.


˜ ˚ ˜


Később aludtam el, mint Paul, mégis előbb ébredtem, de nem kellett sokáig várnom, mert ő is kinyitotta a szemét, majd hirtelen maga felé fordítva szenvedélyesen megcsókolt. Amilyen gyorsan jött a csókja, olyan gyorsan szakadt meg, és a morgásából ítélve valami baj lehetett.


- Mi a baj? – kérdeztem tőle.


- Maradj itt! – nézett rám. – Mocskos vérszívó…


- Paul! – fogtam meg az egyik karját, míg a másik karjával feljebb húzta a sátoron a cipzárt. És ez nem is lett volna baj, ha nem csap meg a semmihez sem hasonlítható, undorító, tömény rózsa illat. - Inkább húzd vissza – tartottam bent a levegőt, majd megcsörrent a mobilom. - Halló – szóltam bele mérgesen.


- Lily, jaj de jó, hogy fent vagy. Azonnal induljatok haza – hadarta Rose zaklatott hangon.


- Mi történt? – lettem egyre idegesebb.


- Nem akarok most magyarázkodni, de kérlek, mihamarabb induljatok – jelentette ki, majd letette a telefont. Én meg elindultam Paul felé, mert most már ki akartam jutni a szűk helyről. Viszont amikor nagy nehezen kimásztam, még a lélegzetem is elakadt.


A folyó gyönyörű kék vizét nem lehetett látni, mert a cseppnyi víztükröt mindenhol vörös rózsaszirmok borították, ugyanúgy, ahogyan az egész partszakaszt.


- Jól vagy? – ölelte át a derekamat Paul, én pedig gyorsan felé fordulva a nyakába temettem az arcomat.


- Nem, nem vagyok jól. Nagyon elegem van. És ha még egyszer levegőt kell vennem… – szorult ökölbe a kezem.


- Máris indulunk, itt hagyunk mindent, majd a srácok később elpakolják. Meg hallottam a beszélgetéseteket is Rose-zal.


- Induljunk is, jó vagyok így, csak a táskám kell. – Elszaladtam a hifihez, majd elindultam az erdőbe.


- Biztos, hogy nem veszel fel semmi? – kérdezte ekkor Paul.


- Biztos – vágtam rá durcásan.


- Jó, de ne csodálkozz, ha esetleg megállít a rendőr és furcsán néz majd rád – szaladt mellém. – Top és bugyi. Jó összeállítás.


- Jó és kényelmes. De siessünk, mert úgy érzem, vár még rám meglepetés – fordultam felé, majd a nyakához hajolva mélyen beszívtam az illatát. – Tökéletes.


- Örülök, hogy tetszik. Neked nem is kell virágot venni, elég vagyok neked én is – nevetett fel, majd sietősre vettük a lépteinket.


Mikor elértük az autómat, gyorsan beültünk, és meztelen lábbal tövig nyomtam a gázt. Gyorsan hazaértünk, és rohantunk is befelé.


- Sziasztok! Mi történt? – néztem rájuk, de ők csak bámultak rám.


- Te így jöttél végig a városon? – kérdezte Edward.


- Igen, de szerinted ki látta a kocsiban? Viszont ha szeretnéd, azonnal felveszek valamit – indultam el a lépcső fele, mire ő elém állt.


- Lily, előbb tudnod kell, hogy a szobád…


- Igen? – néztem rá értetlenül.


- Hát nem is tudom, hogy hogyan fogalmazzak – nézett a többiekre.


- Tudod mit? Felmegyek és megnézem – léptem el mellőle. Elindultam felfelé, de a legfelső lépcsőfoknál megtorpantam. – Jaj, ne! Mondjátok, hogy nem! Elég volt a parton.


- Miért, mi történt a parton? – hördült fel Edward, majd Paulra nézett, akitől már mindent tudott is. – Nem semmi látvány lehetett.


- Semmi különös nem volt benne, hidd el – morogtam.


- Lily, szerintem te vagy az egyetlen lány, aki nem olvadt el a látványtól. Mindenki másnak még a lélegzete is elakadt volna – nevetett Edward.


- Hidd el, el is akadt – húztam el a számat.


- De csak azért, mert nem akartad, hogy felforduljon a gyomrod – vigyorgott még mindig a barátnőm apja.


- Pontosan – helyeseltem. – De megyek, megnézem a szobát.


Mikor beléptem, az orrom elé kellett kapnom a kezemet. A szobát is mindenhol rózsaszirmok borították, és a sarkokban a hatalmas vázák duzzadtak a hosszú szárú virágoktól. Ez nem normális! Hiszem, hogy elment az esze! Rettenetesen dühbe gurultam, és kiviharzottam az erkélyre.


- Gyűlölöm a rózsát! Gyűlölöm! – ordítottam, majd elindultam vissza a többiekhez, de ekkor az ágyon észrevettem egy arany dobozt. Odasétáltam, leemeltem a tetejét, és az első dolog, amin megakadt a szemem, az ismerős vörös boríték, rajta a nevemmel. Kivettem belőle a nekem szánt levelet, majd elolvastam.


Virágot a virágnak!

Habár sem a rózsa, sem egyik virág szépsége nem ér fel a tiéddel!

Remélem a ruha tetszeni fog!

M.


Letettem a papírt az egyik párnára és a fehér selyempapírt szétnyitottam. De már a szín sem utalt jóra. Kivettem a ruhát a dobozból, végignéztem rajta, utána pedig elindultam vele a nappaliba.


- Illik hozzám, nem gondoljátok? – kérdeztem gúnyosan. – Szerintem rossz virágot küldött, mert pipacsot kellett volna. És ezek a habos-babos fodrok?! Viszont legalább stílusosan, rózsadíszítés. Pfúj!




- Lily, de hisz ez a ruha gyönyörű – sétált felém Rosalie, majd végigsimított az anyagon.


- Neked tetszik? – kérdeztem tőle.


- Igen.


- Akkor neked adom – nyújtottam felé.


- Nem fogadhatom el, hisz te kaptad – tolta el a kezemet.


- Rosalie! Ennek a ruhának három választása van. Vagy én vágom darabokra ollóval, vagy megkérem Pault, hogy cincálja cafatokra, vagy a te szekrényedet fogja díszíteni, és így esélye lesz, hogy valamikor felveszed.


- Akkor inkább elfogadom – kapta ki a kezemből a piros anyagot.


- Ennek örülök – mosolyogtam. – Hol vannak a srácok? – néztem körbe.


- Elmentek a folyóhoz, de nemsokára itt lesznek – libbent mellém Nessie. – Egyébként tényleg nem tetszik a ruha, vagy csak Michael miatt akartad megsemmisíteni?


- Tényleg nem tetszik – ültem le a fotelbe.


- Értem, de most már legalább nem fogsz rózsát kapni – nevette el magát, és én kérdőn néztem rá. – Lily, szerintem még Emilyék és nagyapáék is hallották, hogy gyűlölöd ezt a virágot.


- Akkor jó, remélem, ő hozzá is eljutott az információ – álltam fel, de ekkor Edwardból hangos morgás szakadt ki, majd eltűnt.


- Biztos lehetsz benne, hogy eljutott – termett hirtelen előttem. - Remélem, az orchideát szereted – kérdezte, majd felém dobott valamit.


- Mondjátok, mikor lesz ennek vége? – hajtottam le a fejemet a sírással küszködve. Majd az asztalra tettem a dobozt.




- Van itt még valami – mondta halkan Edward. – Ez is a tiéd – adott át egy ékszeres dobozt, amiben csak nyaklánc lehetett a nagyságát tekintve. És igazam is volt, mert amikor kinyitottam, egy számomra giccses, mégis pazar nyakék feküdt a dobozban.




Kivettem a nem is könnyű ékszert, és a többiek felé fordítottam.


- Kinek tetszik? – néztem körbe, de senki nem válaszolt. – Én komolyan kérdeztem.


- Lily, ezt is oda szeretnéd adni valakinek? – kérdezte Carlisle.


- Igen, de ha egyik lánynak sem kell, akkor eladom, és a pénzt a bál szervezésére költöm.


- Ez nem is rossz ötlet – ugrott fel Nessie.


- Lily, tudod te egyáltalán, hogy mit tartasz a kezedben? – kérdezte ekkor Edward.


- Ezt hogy érted? – forgattam meg a nyakláncot.


- Ez nem nyaklánc, hanem nyakék, mégpedig a Chopard nyakék. Az értéke körülbelül három millió dollár.


- Mennyit mondtál? – kerekedtek el a szemeim. - Mi az isten kerül ezen ennyibe?


- 191 karátnyi első osztályú kolumbiai smaragdot és 16 karátnyi rozettásan köszörült (rózsagyémánt) csepp alakú gyémántot tartalmaz. Ebből csak egy darab van. Én a te helyedben nem adnám el.


- Rendben, végül is jó lesz szűkösebb időkre – nevettem el magamat.


- Ha azt egyszer eladod, sosem lesz számodra olyan, hogy szűkösebb idő – állapította meg Jasper.


- Mit kell és kinek eladnia? – lépett be Jake az ajtón, akit Paul követett.


- Lily ismét kapott Michaeltől ajándékot – suhant mellé Nessie.


- Hogy érted, hogy megint? – kérdezte Paul. – És hogy a francba tud átjutni rajtatok és rajtunk? – remegtek a kezei.


- Paul, hidd el, nem ő jön. Mindig valakit küld maga helyett, és nem érdekli, hogy a küldöncöt elkapják-e. Minket, vagyis engem teljesen ki tudnak játszani, mert egyszerűen nem hallom a gondolataikat. Fogalmam sincs, hogyan csinálják, de profik benne. De azért merészek, mert a parton ott voltál, ők meg tőletek centikre.


- Ne is mond. Az a baj, hogy Lily illata minden mást elnyom, ha a közelemben van – rázta a fejét.


- Elveszted a fejed, mi? – röhögött fel Emmett.


- Mondhatni így is – nézett rám Paul. – Na, de mik is az ajándékok?


- Kaptam egy ruhát, ami nem igazán nyerte el a tetszésemet, aztán most ezt – mutattam felé a nyakéket.


- És ez tetszik? – kérdezte tőlem.


- Nem, maga a nyakék nem, de az értéke az nem semmi.


- Miért, mennyit kóstál? – kapta ki a kezemből Jake.


- Három millió dollárt – vágtam rá, és láttam, ahogy kicsúszik a kezéből az ékszer, amit Nessie kapott el.


- Honnan van ennek a piócának ennyi pénze? – ült le Jake.


- Fogalmam sincs, de abbahagyhatná a dolgait – ültem le a kanapéra.


- Főleg a rózsaküldést – hördült fel Paul, amire a többiekből halk kuncogások voltak a válasz.


- Nem fogok több rózsát kapni – néztem szerelmemre.


- Ennek örülök – huppant le mellém.


- Csak félig örülj, mert rózsa helyett orchidea áradat fog következni.


- És azt szereted? – fürkészte az arcomat.


- Nem fogok neked hazudni. A második kedvenc virágom. De ez nem jelent semmit – bújtam hozzá.


- Na jó, ennyit Michaelről – törte meg a beállt csendet Jasper.


- Rendben – harsant fel Jake. – De Lily, mondd, ti mi a fenét csináltatok Paullal a parton? – szegezte nekem a kérdést.


- Miért is? – kérdeztem vissza.


- Mert Paul nem akarja elárulni, és Embry zene cuccait meg nekem kellett cipelnem – tette keresztbe a kezeit a mellkasa előtt.


- Oh, ha ő nem árulja el, akkor sajnos én sem tehetem. De találgatni találgathatsz.


- Ezt már Paulnál is eljátszottam – mondta, és láttam, hogy Nessie a kezére csúsztatja a kezét.


- Nem ér segíteni – dobtam felé egy párnát, de már későn.


- Na ne! Ne akard bemesélni nekem, hogy táncoltak – kapta felénk a tekintetét Jake. – Paul meg a tánc – mondta, majd kitört belőle a röhögés.


- Idefigyelj, Jacob Black, ha feleannyira jól táncolnál, mint Paul, Nessie összetehetné a kezét – ugrottam elé.


- Én tudok táncolni – állt fel hirtelen.


- Tényleg? Na, lássuk – indultam el Emmett csúcs szuper hifije felé. – Jasper ha meg kérlek, csinálsz egy kis helyet? – kérdeztem a szőke vámpírt.


- Egy pillanat alatt – mondta, és már tolta is arrébb a bútorokat. – Kész is van az ideiglenes táncparkett.


- Köszönöm. Na, Jake, kezdheted felkérni Nessie-t táncolni, mert indítom is a zenét – fordultam felé.


- Fel fogom kérni, ha előbb láthatlak titeket – nézett velem farkasszemet.


- Rendben, de jól nyisd ki a szemed, mert ilyet nem sokszor látsz. Főleg Paul lábát figyeld, hátha ragad rád valami – gúnyolódtam.


- Majd én elindítom – rebbent mellém Alice, én pedig egy puszit nyomtam az arcára.


- Köszönöm. Viszont akkor egy pillanat és jövök – néztem körbe, majd felrohantam a szobámba. Most nem törődtem a rózsákkal, csak kitártam a szekrényemnek azt a részét, amit mióta ideköltöztem, még soha nem nyitottam ki és elővettem a legutolsó versenyemre varrt ruhát meg a hozzá illő szandált, majd mindkettőbe belebújtam. Ezután elindultam vissza a nappaliba, vagyis inkább Paulhoz, aki megjegyezve a tegnap tanultakat, tökéletes testtartással állt a nappali közepén mikor meglátott.


- Tyűha, ez az a ruha, amiről tegnap beszélgettünk? – kérdezte, mikor elé értem.


- Igen ez. Tetszik? – fordultam körbe.




- Igen. Nagyon csinos vagy – mondta, és láttam, hogy zavarban van.


- Na, ezt levesszük – bújtam ki a szandálból, majd Alice felé fordultam, aki már el is indította a zenét.


Paul ugyanolyan tökéletesen táncolt, mint tegnap, semmi hiba nem volt benne. És én csak egyetlenegy dolgot sajnáltam, hogy ez a tánc, nem tarthat örökké.



14 megjegyzés:

  1. Hűha, Szabina egy nagyon jó lett!
    Annyira jól le tudsz írni mindent, legyen az zene, tánc, autó, sütemény, ruha stb. Tök jó, hogy így utána nézel a dolgoknak! És az a nyakék, gyönyörűek azok a smaragdok, annyira szép színe van!!!!

    De az a Michael, ez már nem igaz, csoda, hogy Lily nem hülyül meg! Én tuti bediliznék.
    És a Paul-Lily tánc hmm, nagyon szép lehetett!

    Imádom ezt a történetet!!!!!!!
    Puszi!!!!

    VálaszTörlés
  2. oohh te magassságoos jó ég !!! :)

    ez annyira szép lett ~megható fej~

    tökéletes nincs jobb szó ráá:)

    a legjobb barátnőm is versenytáncol és ha tudok mindig el mek a fellépésére és mindig irigykedve nézeem mert elkezdte és megcsinálta és sztem nagyon jól csinálja és azóta mióta elkezdte ezt a táncos dolgot én is nagyon megszerettem de előtte is nagyoon tetszett mert anyu ha a TVben talált olyan műsort amiben verseny ment mindig szólt :)

    szóval ezt nagyon eltaláltaad:)

    és a tangó a kedvencem ugyhogy megint egy plusz pont:)

    Az a kék ruha meseszép

    és mind a két video nagyon jó a tangosnak a zenéjét már le is töltöttem:)

    Paul♥.

    nagyon várom a következőőt :) ~igatott fej~

    soksoksoksoook Pusziiii.*

    Sztike♥.

    VálaszTörlés
  3. Szia Szabina!
    Nagyon jó feji volt,ha lehet ilyet mondani ez volt a kedvencem:)
    Szépek a zenék, a tánc és már alig várom a klubbos részt,tuti az lesz a második kedvencem :D
    Remélem gyorsan fel tudod tenni,mert már nagyon kivi vok rá:)
    Michael meg nem is tudom,én vhogy nem látom h annyira veszélyes lenne,csak odáig van Lilyért. Jó persze,ha élőben történik ez tuti rendőség lenne a dologból,mert mégiscsak zaklató,de én azért még reménykedem abban,h nem vmi kis gyengeelméjű vámpírról van szó:)
    Nah be is fejezem...

    További szép napot.
    Szió.
    Anikó

    VálaszTörlés
  4. Szia Bea!

    Örülök, hogy tetszett!
    És néha tényleg utána nézek a dolgoknak, mert azért én sem tudok mindent, de általában saját kútfőből írom a dolgokat!
    A nyakék nekem bevallom nem tetszik, ott az értéke volt a fontos, de a színe az tényleg pazar!
    Lily pedig nem tűri jól, mert azért neki sem mindegy, hogy nyugisan telnek a napjai vagy sem!
    Lily és Paul pedig tökéletesen kiegészítik egymást minden téren szerintem.
    Köszönöm, hogy szereted a történetemet!

    VálaszTörlés
  5. Szia Sztike*!

    A szavaidból ítélve tetszett a fejezet, aminek nagyon örülök.
    Annak meg különösen, hogy a táncot is szeretted benne, mert én is szerettem volna verseny táncolni, de sajnos nem volt rá lehetőségem!
    Viszont a barátnődnek gratulálok, mert sok kitartás kell ám hozzá.
    A zenét pedig bevallom egy fimből vettem, aminek lesz még szerepe az elkövetkező fejik egyikében! :)
    A következő fejezet szerdán kerül fel!

    VálaszTörlés
  6. Szia Sherryl!

    Hogyne lehetne mondani, hiszen nekem is meg vannak a kedvenceim!
    A klubbos rész még pár fejivel odébb van, de megnyugtatlak lesz benne még tánc! :)
    Michaelt pedig azért nem látod veszélyesnek, mert rettentően jó színész, aki módfelett jól keveri a lapjait!
    Ő az a tipikus személy, aki mindig a megfelelő alkalomra vár és be is jönnek a számításai!
    De amikor kiderül ki is ő valójában és főleg, hogy mit is akar valójában remélem lesz megdöbbenés!

    VálaszTörlés
  7. igeen felismerteem a zenét és nagy nehezen a fimre is rájöttem :D

    VálaszTörlés
  8. Kedves Szabina!
    Ez a rész ...talán az egyik legjobb,mert nagyon közel áll a szívemhez a tánc!Három évig versenytáncoltam,így jó volt egy kicsit erről olvasni!Amúgy szívesen lettem volna Lily helyében,amikor megkapta azt a piros meseszép/gondolom méreg drága/ruhát vagy amikor a nyakláncot kapta meg.Nagyon jól írsz,várom a következő fejezetet!
    PusziI:Isy

    VálaszTörlés
  9. szia!
    ez a rész is nagyszerű volt!(:
    ez a táncos rész...áh!!:D nagyon tetszett!:)
    a rózsás meglepi Michaeltől pedig..meglepett hogy a Cullenék mellett betudta csempészni őket, na meg Paul mellett...
    nagyon tetszett ez a rész!mindig kikapcsolok ha olvaslak.:)

    várom a folytatást!:)
    puszi,Kinga

    VálaszTörlés
  10. Szia Sztike*!

    Örülök, hogy felismerted, mert az a film nagyon jó ám!

    VálaszTörlés
  11. Szia Isy!

    Nem is tudtam, hogy verseny táncoltál, ezt nem említetted még!
    És ha a ruha nem is, de a nyaklánc az méregdrága azt garantálom, mivel az egy valós nyaklánc valós értékkel!

    VálaszTörlés
  12. Szia Kinga!

    Örülök, hogy tetszett ez a rész, és garantálhatom, hogy lesz még benne tánc bőven!
    Michael pedig okos nagyon okos, és mivel kitűnően ismeri a Cullenék és a farkasok adottságait nem nehéz neki, vagyis nem is neki, hanem másnak bejutni és mindig meglepetést okozni mindenkinek!

    VálaszTörlés
  13. Na jó...Én mindent kinézek Paul-ból csak ezt nem...Nah a szépfiú ismét meglepett mindenkit!
    Sexy...:)
    Ügyes vagy!
    Siess a frissekkel!

    VálaszTörlés
  14. Szia GoOofy!

    Miért elképzelhetetlen, hogy Paul táncoljon, hiszen ugyan olyan ember, mint bárki más!
    De örülök, hogy meg tudtalak lepni!

    VálaszTörlés