BREAKING DAWN

2010. december 31., péntek

B.Ú.É.K.

Kedves Mindenki!

Sajnos idén nem tudtam hozni az új fejezetet, és nem is tudok időpontot mondani, hogy mikor lesz friss.


Tudom, ennyi erővel be is zárhatnám a blogot, ahogyan két jó barátnőm is tette, de ismerem magamat, és ha egyszer lezárok valamit, akkor azt soha nem fogom folytatni, ezért nem is teszem meg.


Szeretném folytatni, mind a két blogot, de egyszerűen nincs időm rá.

Remélem, hogy hamarosan viszont rendeződni fognak a dolgaim, és akkor hetente fogok tudni frissel szolgálni.


És ami az elmúlt egy évet illeti:


Köszönö
m, hogy 90 ember követi a történetemet, és, hogy majd 50ezret mutat a látogatottsági számláló, de legfőképpen azt, hogy rengeteg embert köszönhetek az írásnak.

Ezért, vagyis az olvasókért sem szeretném befejezetlenül hagyni a történetet.
Köszönöm nektek még egyszer mindent, és:


BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK!

6 megjegyzés:

  1. Lágy esőben,
    Tömör ködben,
    holt részegen mély gödörben,
    Szilveszternek nehez napjan
    Négykezlab az árok partján,
    Atölelem a világot,
    s boldog Újévet kivánok!!!!


    pzszi Hanni

    VálaszTörlés
  2. Szia Szabina!

    Én türelmesen várok Rád, mert tudom, hogy megéri.
    Örömökben,időben gazdag,békés új esztendőt kívánok Neked és a családodnak.

    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  3. Szia Szabina! :-D
    Végül is mi lett veled fojtatni fogod a blogodat? Szerintem nagyon jól írsz. :-D Szinte a rajongód lettem. :-D
    Puszi Niki. :-D

    VálaszTörlés
  4. Remélem nem csak én várom azóta is a befejezést :( :(

    VálaszTörlés