BREAKING DAWN

2010. augusztus 4., szerda

HÍREK

Sziasztok!

A mai napra ígértem a frisst, de sajnos nem megy az írás, így nem tudom mikor tudom feltenni a következő fejezetet, de igyekszem vele!

Viszont az oldal alján találtok három videót, a Vámpír Naplók első három részét, melyeket hetente fogok cserélni, vagyis egy hétig elérhető lesz az oldalon, mindig három rész.

Én már megnéztem mind a 22 részt, és szerintem nagyon jó!

Remélem akinek tetszik az örül neki, aki még nem látta annak esetleg megtetszik!

Próbálok mindig valamit betenni az oldalra, és ha van esetleg ötletetek akkor azt szívesen várom!

Puszy!

Szabina

1 megjegyzés:

  1. Szia Szabina!
    Twilight és Jake fanságom után,Vámpír naplók fan vagyok.Xd
    Imádom a storyt,bár a vámpírfoggal és az éhes szemmel nehezen barátkoztam meg,de úgy döntöttem,hogy szemet hunyok felette,hiszen vámpírokról van szó és akkor nálam minden engedélyezett!
    U.I.:Várom az új fejit,elvonási tűneteim vannak!Xd
    Puszy:Isy

    VálaszTörlés